Podmínky

Všeobecné podmínky pro poskytování darů online a přihlašování na akce

Vzdělávací centrum Palouček
provozované Asociací pro podporu vzdělání, z.s.
IČO: 45248401

A) Podmínky poskytování online darů

  1. Provozovatel webu a účel daru
    Webová stránka www.centrumpaloucek.cz je provozována Asociací pro podporu vzdělání, z.s., IČ: 45248401, se sídlem Na baště sv. Jiří 261/13, 160 00 Praha 6. Sdružení přijímá dobrovolné dary na podporu činnosti Vzdělávacího centra Palouček.
  2. Charakter daru
    Dar je poskytován jako dobrovolný finanční příspěvek bez nároku na protihodnotu. Nejedná se o úplatu za službu ani o nákup.
  3. Technické požadavky
    Pro poskytnutí daru online je třeba:

    • zařízení s připojením k internetu,
    • prohlížeč s povolenými cookies,
    • platná e-mailová adresa.
  4. Způsoby platby
    Dary lze poskytnout prostřednictvím online platební brány), nebo bankovním převodem:
    číslo účtu: 2901224211/2010
    variabilní symbol: 9999
  5. Potvrzení a reklamace
    Po daru obdrží dárce potvrzení na e-mail. Na požádání je možné vystavit potvrzení pro daňové účely. Reklamace lze řešit e-mailem na: rezervace@asocpv.cz
  6. Zpětné odstoupení
    Dar je dobrovolný a po jeho připsání na účet sdružení jej nelze žádat zpět, pokud se výslovně nedohodne jinak.
  7. Změna podmínek
    Asociace si vyhrazuje právo měnit tyto podmínky v případě technických nebo právních změn. Aktualizované podmínky budou zveřejněny na webu.

B) Podmínky přihlašování na akce pořádané ve Vzdělávacím centru Palouček

  1. Definice
    • Organizátor – Asociace pro podporu vzdělávání, z.s., IČO: 45248401, se sídlem Na baště sv. Jiří 261/13, 160 00 Praha 6, která provozuje Kulturní a vzdělávací centrum Palouček.
    • Účastník – fyzická osoba starší 18 let, která se přihlásila na konkrétní akci prostřednictvím online formuláře a případně poskytla dobrovolný příspěvek.
    • Akce – kurz, seminář, duchovní cvičení, kulturní program nebo jiná událost pořádaná centrem
  2. Rezervace a platba
      • Přihlášky na akce se podávají prostřednictvím rezervačního systému na www.centrumpaloucek.cz.
      • Přijetím přihlášky vzniká závazná rezervace.
      • V případě akcí s příspěvkem je účast podmíněna jeho zaplacením přes platební bránu nebo převodem na účet.
  3. Zrušení účasti a storno podmínky
    • Účastník může požádat o zrušení rezervace nejpozději den před zahájením akce prostřednictvím e-mailu: rezervace@asocpv.cz.
    • V takovém případě mu bude vystaven voucher na další akci, jehož výše se určuje dle následující tabulky:
Dny do začátku akce Hodnota voucheru z poplatku
Více než 120 dní 95 %
119–30 dní 90 %
29–8 dní 50 %
7–2 dny 30 %
1 den a méně 0 %

 

    • Výše voucheru je vypočítána z poplatku zaplaceného při rezervaci a zohledňuje náklady organizátora spojené s rezervací místa.
    • Voucher lze využít na jinou akci během následujících 12 měsíců.
  1. Změna termínu nebo účastníka
    • Přihlašující může požádat o změnu termínu účasti nebo převod na jinou osobu. Změna podléhá schválení organizátora.
    • V případě převodu na jinou osobu je třeba uvést její jméno, e-mail a telefon.
  1. Zrušení akce organizátorem
    • V případě zrušení akce ze strany organizátora bude přihlašujícím nabídnut:
      • náhradní termín, nebo
      • vrácení zaplaceného poplatku, pokud byl výslovně spojen s danou akcí.
    • Organizátor oznámí zrušení e-mailem nejpozději 7 dní před zahájením akce, pokud to okolnosti dovolí. V případě „vyšší moci“ může být oznámeno i později.
  1. Speciální podmínky pro zálohy
    • Pokud je umožněna platba zálohy, platí následující:
      • Zbytek částky musí být doplacen nejpozději 14 dní před začátkem akce.
      • Pokud není doplaceno včas, rezervace propadá a:
        • 75 % zálohy je nevratné,
        • 25 % zálohy je převedeno do formy voucheru.
  1. Technické požadavky a kontakt
    • Pro úspěšné přihlášení je nutné mít internetové připojení, funkční prohlížeč a e-mail.
    • Dotazy a reklamace řešte na: rezervace@asocpv.cz. Vyřizujeme je do 30 dnů.
  1. Ostatní ustanovení
    • Rezervace je vázána na konkrétní osobu.
    • Organizátor si vyhrazuje právo nepřijmout přihlášku, pokud se domnívá, že účast není vhodná vzhledem k povaze akce.
    • Právní vztahy se řídí českým právem. Komunikace probíhá v českém jazyce.

C) Zpracování osobních údajů (GDPR)

  1. Správce údajů
    Správcem je Asociace pro podporu vzdělávání, z.s. Osobní údaje (např. jméno, e-mail) jsou zpracovávány za účelem evidence poplatků, darů, přihlašování na akce a komunikace s účastníky.
  2. Práva subjektu údajů
    Účastníci mají právo na přístup ke svým údajům, jejich opravu nebo výmaz. Kontaktní e-mail pro dotazy ohledně osobních údajů: info@asocpv.cz.