Vzdělávací centrum Palouček
provozované Asociací pro podporu vzdělání, z.s.
IČO: 45248401
A) Podmínky poskytování online darů
- Provozovatel webu a účel daru
Webová stránka www.centrumpaloucek.cz je provozována Asociací pro podporu vzdělání, z.s., IČ: 45248401, se sídlem Na baště sv. Jiří 261/13, 160 00 Praha 6. Sdružení přijímá dobrovolné dary na podporu činnosti Vzdělávacího centra Palouček. - Charakter daru
Dar je poskytován jako dobrovolný finanční příspěvek bez nároku na protihodnotu. Nejedná se o úplatu za službu ani o nákup. - Technické požadavky
Pro poskytnutí daru online je třeba:- zařízení s připojením k internetu,
- prohlížeč s povolenými cookies,
- platná e-mailová adresa.
- Způsoby platby
Dary lze poskytnout prostřednictvím online platební brány), nebo bankovním převodem:
číslo účtu: 2901224211/2010
variabilní symbol: 9999 - Potvrzení a reklamace
Po daru obdrží dárce potvrzení na e-mail. Na požádání je možné vystavit potvrzení pro daňové účely. Reklamace lze řešit e-mailem na: rezervace@asocpv.cz - Zpětné odstoupení
Dar je dobrovolný a po jeho připsání na účet sdružení jej nelze žádat zpět, pokud se výslovně nedohodne jinak. - Změna podmínek
Asociace si vyhrazuje právo měnit tyto podmínky v případě technických nebo právních změn. Aktualizované podmínky budou zveřejněny na webu.
B) Podmínky přihlašování na akce pořádané ve Vzdělávacím centru Palouček
- Definice
- Organizátor – Asociace pro podporu vzdělávání, z.s., IČO: 45248401, se sídlem Na baště sv. Jiří 261/13, 160 00 Praha 6, která provozuje Kulturní a vzdělávací centrum Palouček.
- Účastník – fyzická osoba starší 18 let, která se přihlásila na konkrétní akci prostřednictvím online formuláře a případně poskytla dobrovolný příspěvek.
- Akce – kurz, seminář, duchovní cvičení, kulturní program nebo jiná událost pořádaná centrem
- Rezervace a platba
-
- Přihlášky na akce se podávají prostřednictvím rezervačního systému na www.centrumpaloucek.cz.
- Přijetím přihlášky vzniká závazná rezervace.
- V případě akcí s příspěvkem je účast podmíněna jeho zaplacením přes platební bránu nebo převodem na účet.
-
- Zrušení účasti a storno podmínky
- Účastník může požádat o zrušení rezervace nejpozději den před zahájením akce prostřednictvím e-mailu: rezervace@asocpv.cz.
- V takovém případě mu bude vystaven voucher na další akci, jehož výše se určuje dle následující tabulky:
| Dny do začátku akce | Hodnota voucheru z poplatku |
| Více než 120 dní | 95 % |
| 119–30 dní | 90 % |
| 29–8 dní | 50 % |
| 7–2 dny | 30 % |
| 1 den a méně | 0 % |
-
- Výše voucheru je vypočítána z poplatku zaplaceného při rezervaci a zohledňuje náklady organizátora spojené s rezervací místa.
- Voucher lze využít na jinou akci během následujících 12 měsíců.
- Změna termínu nebo účastníka
-
- Přihlašující může požádat o změnu termínu účasti nebo převod na jinou osobu. Změna podléhá schválení organizátora.
- V případě převodu na jinou osobu je třeba uvést její jméno, e-mail a telefon.
- Zrušení akce organizátorem
-
- V případě zrušení akce ze strany organizátora bude přihlašujícím nabídnut:
- náhradní termín, nebo
- vrácení zaplaceného poplatku, pokud byl výslovně spojen s danou akcí.
- Organizátor oznámí zrušení e-mailem nejpozději 7 dní před zahájením akce, pokud to okolnosti dovolí. V případě „vyšší moci“ může být oznámeno i později.
- V případě zrušení akce ze strany organizátora bude přihlašujícím nabídnut:
- Speciální podmínky pro zálohy
-
- Pokud je umožněna platba zálohy, platí následující:
- Zbytek částky musí být doplacen nejpozději 14 dní před začátkem akce.
- Pokud není doplaceno včas, rezervace propadá a:
- 75 % zálohy je nevratné,
- 25 % zálohy je převedeno do formy voucheru.
- Pokud je umožněna platba zálohy, platí následující:
- Technické požadavky a kontakt
-
- Pro úspěšné přihlášení je nutné mít internetové připojení, funkční prohlížeč a e-mail.
- Dotazy a reklamace řešte na: rezervace@asocpv.cz. Vyřizujeme je do 30 dnů.
- Ostatní ustanovení
-
- Rezervace je vázána na konkrétní osobu.
- Organizátor si vyhrazuje právo nepřijmout přihlášku, pokud se domnívá, že účast není vhodná vzhledem k povaze akce.
- Právní vztahy se řídí českým právem. Komunikace probíhá v českém jazyce.
C) Zpracování osobních údajů (GDPR)
- Správce údajů
Správcem je Asociace pro podporu vzdělávání, z.s. Osobní údaje (např. jméno, e-mail) jsou zpracovávány za účelem evidence poplatků, darů, přihlašování na akce a komunikace s účastníky. - Práva subjektu údajů
Účastníci mají právo na přístup ke svým údajům, jejich opravu nebo výmaz. Kontaktní e-mail pro dotazy ohledně osobních údajů: info@asocpv.cz.